piątek, 22 sierpnia 2014

Powrót + Prezent

Hej, wczoraj wieczorem wróciłam z wakacji. Podejrzewam, że minie parę dni, nim wrócę do rzeczywistości, ale też powoli będę nadrabiać zaległości w waszych wpisach. Wakacje mi się udały, szkoda tylko, że już się skończyły, no ale wszystko co dobre szybko się kończy. Dzisiaj chciałam wam pokazać, co koleżanka dla której była kartka z sówką ze wcześniejszego postu, dostała ode mnie w prezencie. Większa część prezentu, jest zrobiona własnoręcznie, poza woskami, i dwoma mydełkami. No ale nie zdradzajmy, od razu wszystkiego, zobaczcie sami co dla niej przygotowałam:


Całość zapakowana była w takie pudełko, jest to kolejna przemiana starego pudełka drewnianego, w którym tata kiedyś dostał kosmetyki od nas w prezencie, pudełko długo się kurzyło, i nikt nie znalazł dla niego żadnego zastosowania. Oczywiście zdjęć przed nie mam. Wiem, że róże, nie powinny się odcinać, od koloru podłoża, ale w tym wypadku efekt był zamierzony gdyż serwetka miała takie spękania, które chciałam żeby chociaż trochę były widoczne, niestety nie wiem czy zdjęcie je uchwyciło należycie.

Tak prezentuje się zawartość pudełka. A oprócz tego, coś co do pudełka już mi się niestety nie zmieściło, nad czym ogromnie ubolewałam, bo miałam problem jak to wszystko razem zapakować:
Koleżanka była bardzo zadowolona z prezentu, i bardzo jej się podobał taki prezent. A wam jak się podoba?? Zostawiam was z jeszcze jednym zachodem słońca:
Pozdrawiam gorąco :)




28 komentarzy:

  1. Ja bym się strasznie ucieszyła z takiego pudełeczka z upominkami. Pudełko dość praktyczne, można je później wykorzystać na trzymanie jakiś skarbów. A woski i świece uwielbiam :) Samo wykonanie pudełka mi się podoba. Ten decoupage idzie Ci coraz lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać że prezencik od serca, widać włożoną pracę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny prezent nic dziwnego że koleżanka była zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny prezencik :) Cieszy i oko i serce:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny prezent, sama chciałabym taki dostać :) Widzę piękne świeczuszki! Uwielbiam! A ostatnie zdjęcie już na maksa wymiata! Bardzo artystycznie :) Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo nam się podoba, przepiękny i uroczy prezent!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Prezent cudowny i pięknie zapakowany :) Pozdrawiam ciepło:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym taki dostać :) Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  9. :)
    http://oliwia-kostrzewska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. pudełeczko bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne pudełko, bardzo udany prezent. Nie ma się co dziwić, że koleżanka była zadowolona :)

    Pozdrawiam

    paullastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. pudełko, jak i zawartość, extra! zazdroszczę koleżance. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. piekny prezent , pomysłowy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale uroczo! :) Świetny prezent!
    Mam małą prośbę o pomoc.. zbieram pieniążki na swój wymarzony wyjazd, który jest już w sobotę. Wystawiłam na sprzedaż troszkę ciuszków, głównie sukienek, nowych, ze sklepu - może akurat coś Ci się spodoba?
    Pozdrawiam ciepło :) Michalina.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja bym zwariowała ze szczęścia!

    OdpowiedzUsuń
  16. supeer ;d ps. u mnie konkurs na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna kartka:)jeśli masz chwilkę to byłabym wdzięczna za poklikanie w linki w moim ostatnim poście. To dla mnie bardzo ważne, staram się o współpracę. Z góry bardzo dziękuję:* pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń