niedziela, 12 kwietnia 2015

Metamorfoza pokoju

Hej tak jak wam obiecałam dzisiaj mam dla was zdjęcia jak mój pokój się zmienił po remoncie :D Więc zasiądźcie sobie wygodnie z kawą, herbatą, sokiem czy co tam teraz pijecie i oglądajcie :):


 Żaden remont nie może się obejść bez zrobienia wpierw istnej demolki :D.



A potem powoli robiło się coraz ładniej:



Aż w końcu można było z powrotem wstawić meble, i wypakować się z kartonów :D.




 Nie wiem, czemu na tym zdjęciu ściana wyszła różowa, normalnie jest fioletowa jak na zdjęciach powyżej a dekor jest koloru szarego co tu też nie do końca widać.


Tak teraz wygląda mój pokój :). Mi się efekt podoba i przyjemnie się mieszka :) Pozdrawiam was gorąco :)

23 komentarze:

  1. Mi też się podoba ,ślicznie jest :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pokój wygląda super , na pewno przyjemniej pewnie teraz w nim spedzac czas:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna metamorfoza kolorowo i żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowita metamorfoza :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna zmiana,pokoik jest bardzo przytulny i radosny :) pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Zmiany dobrze wpływają na ludzi : ) Super zegar!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zmiana :) Chodź jak dla mnie za dużo kolorów :D Oby Ci się dobrze mieszkało :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mogę powiedzieć tylko wow, strasznie podoba mi sie ten mały ornament przy włączniku światła, a i zegar to wisienka na torcie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie przytulniej wygląda <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne :-). Zmiana na lepsze. Bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  11. duża zmiana, ślicznie jest :)

    http://sniadanielejdis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna metamorfoza! I fotel masz! To jest coś, co zazdroszczę każdemu!

    OdpowiedzUsuń
  13. Twój pokój prezentuje się pięknie, kobieco i romantycznie :) Podobają mi się ornamenty w postaci szablonów. Piękny zegar ścienny, bardzo pasuje do całości.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawy blog! xxx

    ewhem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń