czwartek, 3 stycznia 2013

Stojak na kolczyki

Jak tam u was zaczął się nowy rok??  U mnie dalej tak sobie, a pogoda za oknem okropna. Jako, że nie mam jeszcze żadnych nowych kartek, które mogłabym pokazać to pokażę wam mój stojak na kolczyki. Jakiś czas temu, znalazłam zdjęcie w necie i zapragnęłam taki mieć, więc też sobie taki sprawiłam. Prezentuje się on następująco:



Jak wam się podoba?? Jeśli chodzi o kartki to jestem w trakcie robienia pudełka ślubnego i jak tylko go skończę to na pewno go wam pokażę :).

7 komentarzy:

  1. Bardzo fajny i ciekawy pomysł! Tylko ja bym może jeszcze jakoś pomalowała tą tarkę czy coś... żeby nie wyglądała/nie przypominała tarki...
    A w Nowym 2013 Roku życzę Ci wszystkiego dobrego :)))) i zapraszam na mojego blooga, czekam na Twój komentarz :))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę żo podobają Ci się moje bransoletki :) Jak chcesz mogę jakąś dla cb zrobić ;) Czekam na odpowiedź u mnie na bloogu :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do bransoletek cena zależy od wzoru bransoletki... Czy podoba ci się któraś z tych co już wstawiłam ( chodzi mi o te 2 co mają osobny post na moim bloogu) czy może marzy Ci się jakiś dany kolor? Czekam na twoje propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli chodzi o tą bransoletkę z niebieską wstążką to kosztowałaby ona 4 zł :)
    Na dalsze pytania odpowiem drogą mailową. Oto mój e-mail: olahase@wp.pl
    Jeśli nie masz e-maila skontaktuj się ze mną przez blooga ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. o matko, ile tego wszystkiego masz! :P

    OdpowiedzUsuń