niedziela, 21 września 2014

Zakładka do książki- eat me..

Hej, co tam u was słychać?? Ja ostatnio, mam mało czasu dla siebie, a więc i czasu na tworzenie brak, ale jako, że niedługo szykuje się parę okazji na pewno stworzę jakieś kartki w miarę możliwości i czasu. Dzisiaj natomiast, mam dla was zakładkę do książki, zresztą bardzo apetyczną :). Same zobaczcie:
Jak wam się podoba?? Ja jestem zadowolona z efektu, choć są tu pewne niedociągnięcia, które mam nadzieję aż tak się nie rzucają w oczy :). Pozdrawiam cieplutko :)

25 komentarzy:

  1. Mnie tam się rzuca w oczy tylko...... śliczna zakładka :)) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie widzę niedociągnięc.. fajnie wyszła ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama słodycz, pięknie wyszła:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. To tak jak ja ostatnio też mało czasu... rozpoczęta kolejna książeczka z filcu leży i czeka na swoją kolej, a ja nie mam kiedy jej skończyć... Doba powinna być dłuższa ;) A Twoja zakładka ekstra, jakie tam niedociągnięcia?! Ja nic takiego nie widzę ;) Decoupage coraz bardziej mi się podoba jak tak patrzę na te Twoje prace. Może jeszcze kiedyś się skuszę i spróbuję tej techniki - jak znajdę tez na to czas! ;) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyszła ta zakładka :) Też muszę jakąś zrobić. Powrót na studia, masa książek do czytania...

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląd pysznie :D Ja też ostatnio ubolem na brak czasu...mimo że teoretycznie mam go więcej :D!

    OdpowiedzUsuń
  7. apetyczna ;) jakiś czas temu robiłam z podobnymi motywami

    OdpowiedzUsuń
  8. So nice <3333

    http://abdelkhalekleblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie się prezentuje ta zakładka! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O jaka słodziutka do schrupania

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam na rozdanie kolorowyswiatkatarzyny.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładna ta zakładka :) od razu przyjemniej się otwiera książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. że tak powiem... apetyczna zakładka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna zakładka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. A może masz ochotę napisać coś więcej o sobie...? Jeśli tak to zapraszam do zabawy VBA, udział mile widziany acz nieobowiązkowy ;) Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Zakładka jest suuper! Ja tam żadnych niedociągnięć nie zauważyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna zakładka! bardzo pomysłowa:)


    obserwujemy? pisz u mnie na blogu ;)

    sniadanielejdis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczna!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/10/autumn-vibes-military-pants.html

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie wyszła :)

    Zapraszam do siebie
    klauditte.blogspot.com
    i oczywiście jeśli się spodoba prosze o klikanie klikczku pod postem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialnie wyszła ! <3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo smaczna zakładka, super pomysł :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń