sobota, 26 października 2013

...

Hej, przepraszam, że ostatnio nie ma nic nowego na blogu, ale kompletnie brakuje mi czasu na cokolwiek. Aktualnie na głowie mam zjazdy w szkole, prace i praktyki na raz. Oprócz tego masę prac zaliczeniowych do napisania. Szczerze mówiąc sama już nie wiem, w co mam ręce wsadzić. Nie wysypiam się a każdy kolejny dzień jest dłuższy od poprzedniego. Nie mam czasu tworzyć nic nowego, ale postaram się na dniach zrobić zdjęcie tego, co wam obiecałam tu wstawić, ale muszę wrócić do domu o jakieś normalnej porze, bo na razie jak wychodzę rano z domu to jest jeszcze ciemno a jak wracam do domu to już jest ciemno, więc nie da się zrobić zdjęcia:). Na szczęście znajduje trochę czasu żeby was na bieżąco komentować. Pozdrawiam:)

4 komentarze:

  1. Dokładnie Ciebie rozumiem, nie przejmuj się ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award - http://mojmalyswiat1.blogspot.com/2013/11/nominacja-do-liebster-award.html pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie, ja mam to sama. A czeka mnie jeszcze tyle produktów do zrecenzowania. Nie mam na nic czasu. Zdjęcia robione wieczorem nie wychodzą zbyt ładnie.:(

    OdpowiedzUsuń