środa, 20 listopada 2013

Zaniedbanie

Hej, zaniedbałam was ostatnio trochę za co bardzo was przepraszam, ale dalej niestety nie dysponuje czasem. W dodatku coraz bliżej egzaminy i pierwsza część egzaminu zawodowego więc mam nawał pracy. Obiecuje jednak się poprawić. Do końca tego tygodnia wstawię wam zdjęcie mojego niedokończonego przepiśnika który to obiecałam wam już dawno, a w weekend mimo szkoły spróbuje znaleźć czas na tworzenie kartek świątecznych bo to powoli ten czas żeby się za to zabrać :). Pozdrawiam was cieplutko w ten niezbyt ciepły dzionek :).

4 komentarze:

  1. Ja również czekam, i też właśnie skończyłam robić zdjęcia moim pierwszym karteczką, mam nadzieję że jutro pojawią się na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :) No to powodzenia na tych egzaminach :) i też czekam na nowe wpisy:)

    OdpowiedzUsuń