środa, 26 marca 2014

Gorsecik :)

Hej, jak tam u was pogoda?? U mnie bardzo różnie raz jest cudnie i świeci słonko, a raz cały dzień pada deszcz. Dzisiaj na szczęście to pierwsze :). Mam dla was dzisiaj karteczkę, którą zrobiłam na urodziny dla koleżanki, która obchodzi jutro oczko. Motyw kartek w kształcie gorsetu podobał mi się już dawno, więc przyszła i kolei na mnie, aby taki stworzyć. Tak, więc przedstawiam mój debiut gorsetowy:
Ja jestem zadowolona z efektu, choć początkowo zastanawiałam się czy ta wstążka w kratkę nie będzie się za bardzo gryzła z kropkami, ale chyba nie jest tak źle?? Zresztą oceńcie sami :) Pozdrawiam :).

37 komentarzy:

  1. Urocza :) Na pewno koleżanka ucieszy się stokrotnie bardziej niźli z kartki zakupionej w sklepie. Chciałabym mieć takie zdolności ... :P Ja niestety na urodziny i inne święta przyjaciół, mogę najwyżej napisać im piosenkę :D
    NIKO

    PS. To są prawdziwe "gaciorki", czy zrobione z czegoś? :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny gorsecik!:) Przyznam szczerze,ze sama planuje taki zrobić od dawna:) Kolejny piękny wpis.

    Pytałaś o wymianę kartek na Wielkanoc! :) Jesli mogę Cię prosić,napisz do mnie wiadomość prywatną na fanpage! :) Obgadamy wszystko kochana :* Gdybyś nie dotarła,podaje link: https://www.facebook.com/pages/Zakochanawsztuce/281157995232430?fref=ts

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna, jak dla mnie wygląda to dobrze :) Pierwszy raz widzę takie gorsetowe cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O matko ale super, bardzo mi się podoba jest taka inna i pomysłowa ;) praca na 6 ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo kreatywnie!!:)

    Pysia nie jest duża, wazy tylko 1,8 kg:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kartka! Mi tam ta kratka wcale nie wadzi...:) Sexi gorsecik:D hihi u mnie z pogodą też tak w kratkę niestety...;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwujemy?
    macchiatooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nic sie z niczym nie gryzie i wszystko do siebie pasuje ;) super!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna!

    Pozdrawiam A.,
    http://hipnature.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja uwielbiam oryginalne kartki ! Chętnie robię takie ludziom jako prezent urodzinowy ;)
    Moim zdaniem wszystko ładnie pasuje i nic nie zmieniaj, kartka jest świetna !

    Zapraszam do mnie:
    http://magic-music-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ale chciałabym taką dostać, przepiękna, ta koronka przy majtadałach boska :)
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna karteczka i bardzo pomysłowy ten gorset ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. O jaka świetna, sama chciałabym taka dostać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj kochana, dziękuję za miłe słowa :-)
    i za zaproszenie!
    Oczywiście od razu skorzystałam! Gorsecik jest prześliczny! Jak tak sobie przeglądam Twój blog, widze , że jesteś bardzooooo zdolna!
    Wiosenne uściski ślę

    OdpowiedzUsuń
  15. Wpadam z rewizytą.... śliczny ten gorsecik - kartka....:))
    Może wspólna obserwacja...? Pozdrawiam....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiscie piszą że niemożliwe.... będę próbować później... ;) u mnie chyba działa.... ale dopiero uruchomiłam gadżet to niedokońca wiem co i jak.....:((

      Usuń
  16. Świetna karteczka. Na pewno ucieszy koleżankę :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu:))widzę u Ciebie piękne prace:))karteczka gorsecik nie dość że śliczna to jeszcze bardzo pomysłowa:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Kartka rewelacja:) miło mi , że zajrzałaś do mnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo oryginalna i jedyna w swoim rodzaju. Jeszcze takiej kartki nie widziałam ale bardzo mi sie podoba:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo Ci dziękuję za odwiedziny. Kartka jest świetna i z pewnością się spodoba. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Karteczka świetna, u mnie piękna pogoda, miłej niedzieli Ci życzę...

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale rewelacyjna!!!:)

    pozdrawiam:)
    http://glammadz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. witam dziękuję serdecznie za miły komentarz wpadłam z rewizytą super gorset

    OdpowiedzUsuń
  24. Hejka, ja,, zaobserwowałam,,...... ;)) sugestie jak obejść ew.problemy u mnie w komencie....;))
    Pozdrawiam......

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnia kartka, nie pomyślałam nigdy,że można wykonać kartkę w takim motywie. Wygląda naprawdę super i nawet kratka z grochami się nie gryzie. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo pomysłowa kartka! Świetnie wygląda! :)
    Dodałabym się do obserwatorów Twojego bloga, ale niestety od 2-3 tygodni wyskakuje błąd.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. przez nadchodzące 4 dni będe w pracy po 12h tak ze na pewno nie zdołam się tym bawić. Ale pomysł całkiem dobry miałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jaka pomysłowa,pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  29. Idealna karteczka na tą okazję :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Kapitalna kartka, motyw gorseciku jest genialny :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Noo fajowy pomysł i wykonanie, też bym taką chciała :)

    OdpowiedzUsuń