niedziela, 2 marca 2014

W końcu

Hej, nie pisałam nic ostatnio bo i nie miałam co wam powiedzieć ani pokazać. Jednak w końcu udało mi się przełamać mój niechcieizm i coś stworzyłam. Bombki i pisanki robione metodą karczochową lub jak kto woli wstążeczkową podobały mi się od dawna, więc postanowiłam i ja spróbować. Miałam w domu w swoich przydasiach już od dawna jajko styropianowe i nie mogłam się zdecydować co z nim zrobić. Co prawda do świąt jeszcze trochę czasu zostało ale u mnie już powstała pierwsza pisanka no i może dobrze bo mamie na tyle się ona spodobała, że powiedziała, że chce jeszcze ze 3 takie. No ale koniec gadania oto i pisanka:
Myślę, że jak na pierwszy raz to nie wyszła mi ona najgorzej, a wy co o tym myślicie?? Pozdrawiam :)

14 komentarzy:

  1. ktoś jest tu bardzo zdolny i kreatywny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. super ;]
    tez myslalam nad tym by sie zabrac za stworzenie czegos na swięta w tym stylu ;-))

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne ale chyba pracochłonne co? :)
    pozdr :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie, ja ciągle jeszcze się z tą techniką nie zmierzyłam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne ;) ...na pewno już na wielkanoc ;)?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale genialistyczne !!!!!!! Fajowe :) Też chcę takie umieć zrobić! :D
    Masz świetny wygląd bloga - zakochałam się :* Oczywiście obserwuję!

    Pozdrawiam!
    http://made-by-niko.blogspot.com/

    >> u mnie nowy video cover - Beyonce "xo" :) <<

    OdpowiedzUsuń
  7. SUPER naprawde ;D
    przy okazji zapraszam na mojeo nowego bloga

    http://itsjustlifebyyourself.blogspot.com/

    dopiero zaczynam więc każdy komentarz jest dla mnie ważny ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna i zapewne bardzo pracochłonna podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak na pierwszy raz?! jej mistrzostwo ! wspaniale wygląda:*)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne jajko:) wiem co mówię:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne jajko :)
    Moja ciocia na święta Bożego Narodzenia robiła bombki tą samą techniką. ;)

    Pozdrawiam, http://poburzywyjdzieslonce.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za odwiedzinki, mam nadzieję, że zagościsz u mnie na dłużej ;-)
    Ja również spróbowałam sił ze wstążkami i widzę, że wybrałyśmy podobną kolorystykę :D hihi
    pozdrawiam http://magialekanto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń